Lokale dominantie op alle fronten

Mieke Baken

Goed geregeld scheiden is een mediator gevestigd in Den Bosch. Een lokaal bedrijf dat in deze markt wil groeien. Het bedrijf heeft een groot eigen netwerk en is al een aantal jaar actief. De website is nog relatief slecht vindbaar.  Er komen nog geen leads binnen via de website. Er is samen gekeken naar de doelen van het bedrijf en …

Site in een nieuw jasje

David van Brakel

De Dieze is een technisch bedrijf die industriële services biedt. Het bedrijf is gespecialiseerd in industrieel onderhouden en het produceren van complexe machineonderdelen. Het bedrijf heeft grote klanten en had al een eigen site. Deze website was erg ouderwets en kwam niet meer overeen met de dna elementen van het bedrijf.  Het bedrijf is in de afgelopen jaren blijven doorontwikkelen …

+80% organisch verkeer

David van Brakel

Een platform voor mensen die zijn gescheiden of nog gaan scheiden en hier informatie of contact over zoeken. Om vragen te kunnen stellen over wat ze moeten doen en welke beslissingen gemaakt moeten worden. Nieuwe stap was al een groot platform voordat ze bij ons binnen kwamen. Toch hadden ze moeite om te ranken voor de moeilijkere zoekwoorden. Ze wild …

300% meer leads.

David van Brakel

Best Barrel is een speler op de b2b markt met als specialisatie het verhuren en onderhoud van fusten. Naast de direct sales van het bedrijf wilde ze online beter vindbaar worden, om ook hier meer leads uit te krijgen. Het bedrijf is gelokaliseerd in Den Bosch, maar is actief op de gehele Nederlandse markt. De website had al content, maar …

100% lead groei per jaar, al 3 jaar op rij!

David van Brakel

Bootuitjes kwam 3 jaar geleden bij Dok Online met grote ambities … Bootuitjes is een platform die uitjes op het water aanbiedt in Amsterdam. Een markt met veel concurrentie. Bootuitjes wil uiteindelijk een europese topspeler worden, maar daarvoor moet het eerste de Amsterdamse markt domineren.  Doel: Elk jaar een stijging van 50% in het aantal leads.  Aanpak  In de afgelopen …

Van 12K naar 230K organische bezoekers

David van Brakel

Hello Amsterdam is een magazine over Amsterdam. Ze vertellen je alles over de stad en wat hier valt te beleven. Het bedrijf kwam bij ons binnen met veel content en organisch verkeer. Het bedrijf wilde nog verder groeien in organisch verkeer en beter ranken voor grote zoekwoorden. Aanpak  Hello Amsterdam was al redelijk vindbaar op Google en de zoekwoorden waar …

Een nieuwe site in 5 maanden bovenaan in Google

Mieke Baken

Goed scheiden Arnhem is een mediator gevestigd in Arnhem. Ze hebben een compleet nieuwe website zonder organisch verkeer. Het doel is om zo snel mogelijk te groeien op de lokale markt en dus binnen deze markt beter zichtbaar te worden op Google. Dit is een uitdaging, omdat nieuwe websites nog weinig content en autoriteit hebben. Daarom hebben we realistische doelen …